Concert!

Aanstaande donderdag, 15 november, speel ik met mijn kwartet in café de kroeg in Arnhem. We spelen allemaal eigen stukken, de meeste van mijn hand. Omdat zich in mijn nord stage een hoopje curry bevindt, en een technicus druk doende is mijn piano weer speelbaar te maken, heb ik mijn fender rhodes na drie jaar ingepakt te liggen weer van stal gehaald. Slecht voor mijn rug, maar goed voor mijn humeur. Deze neem ik mee, samen met een enorme verzameling nutteloze effecten natuurlijk! Ik ben benieuwd hoe mijn liedjes klinken met dit gevaarte. Ben je ook benieuwd, kom dan luisteren aanstaande donderdag. Het begint om 21.00 en aansluitend is er een sessie. Wat we spelen? Dit bijvoorbeeld:

'Dark Brown Lemon Pie'

of misschien dit:

'Emma'

Of kijk verder op media of projecten op dit blog, of mijn youtubekanaal

Bezetting:

David Romanello: sax
Ik: Piano
Joost Verbakel: Contrabas
Ton Nieuwenhuijse: drums

Wil je weten waar cafe de kroeg is? kijk hier

Tot donderdag!